abprofessio_row03_új_b.jpg
Hírlevél
2007. Április
Specialistáink
Hírlevél regisztráció
×
×
×
A × jelölésű mezők kitöltése kötelező!

Ha a megjelenítéssel problémád van, kérlek a levelező programodban az Eszközök/Beállítások/Biztonság menüpontja alatt a "Képek és más külső tartalmak blokkolása HTML formátumú e-mail üzenetekben" ne legyen kipipálva. Vagy kattints ide!


Kedves Olvasónk!

Alig múlt el Húsvét, vele a sonka, - és akinek jutott-, beigli és máris itt a nyár. Idén mintha nem lenne tavasz. Április közepén locsoljuk a kertet és szinte elvirágzott az orgona. „Mivel fogunk díszíteni ballagáskor?” – kérdezi a lányom. „Korábban kell leszedni a zölddiót!” – figyelmeztet anyukám. Mi ez a nagy sietség, hova ez a rohanás? Eszembe jut, hogy mi tetszett meg oly nagyon a Regeneráció filozófiájában: forraljam fel a vizet, forrázzam le a Callit, hagyjam állni, amíg meg is hül egy kicsit, kezdjem el kortyolgatni és figyeljem meg, mit érzek. Magyarán szólva: egy kicsit lassítsak, törődjek VELEM. „A mai világban erre nem érünk rá. Aki így tesz, az lemarad. Aki lemarad, az kimarad.”-szinte hallom a megjegyzéseket. Igen. De miről is? A stroke-ról, az infarktusról, a stresszről, az értelmetlen koplalásról, a csontritkulásról és a nélkülözésről. Cserébe kapok remek kondiciót, nyugodt életszemléletet, értelmes kűzdeni tudást, anyagi biztonságot és megsemmisítő pillantásokat kézlegyintgetés kíséretében. Ez mind kell! Erre szükségem van, ki nem hagynám egyiket sem. Ez akkora hajtóerőt ad, hogy szárnyra kapok és repülünk, VELED. Mert Neked is kijár a felemelkedés.
"Rakd rendbe az embert és működik az üzlete"
A CEO magazinban olvasom, hogy a szépségipar királynője, Estée Lauder sikerére többen próbáltak már magyarázatot találni. Az egyik gondolat szerint Estée újító volt azzal, hogy feltalálta az ingyenes termékmintát, hogy ezzel vegye rá az embereket a vásárlásra. Mások szerint a titka egyáltalán nem ebben rejlett, hanem egyszerűen az energiájában és a kitartásában. „Ha hiszek valamiben, akkor azt el tudom adni, mégpedig jól.”- modta. Ezzel aztán maga mögé utasította legádázabb vetélytársait, míg végül 45 %-os részesedéssel domináns szerephez jutott Amerikában, a világ legigényesebb kozmetikai piacán.

Első terméke az arctisztító krém volt. Talán ez a legalapvetőbb kozmetikum, amit állítólag Claudius Galen, egy görög orvos talált fel a második században. A krém könnyen előállítható, egyszerű, olcsó alkotóelemekből. Estée patikus nagybátyja, John Schotz gyártotta a házi tűzhelyen, az üzlet fölötti lakásukban. Egyéb készítményeket is csinált a tisztes megélhetés reményében, de Estée üzletét mindig előnyben részesítette. Estée Lauder első ügyfélkörét úgy szerezte, hogy ezt a krémet árulta tégelyekbenn a szomszédos boltokon keresztül. Talán az első marketinglecke volt számára az a felismerés, hogy minél szebb a tégely, annál többet kérhet érte. Egy tetszetős címke tovább emelte az árat. Amikor végül termékei bejutottak az előkelő New York-i Saks on Fifth Avenue áruházba, az árak a környezetnek megfelelő szintre emelkedtek. Éveken át gyakran ellátogatott a Sakshoz. „Elmondom, hogyan kell eladni.”- mondta az eladóknak. „Szeretnetek kell a terméket, ha azt várjátok, hogy mások is szeressék. Szeressétek megérinteni, megszagolni a krémeket.” Majd az őt csodáló alkalmazottak előtt felkapott egy tégelyt, és bekente egy arra járó vásárló arcát. „Érzi, milyen kellemesen bizsergeti a bőrét?” – szokta mondani. Az a nő, aki megveszi tőle a „remények tégelyét”- ahogy egy szociológus nevezte- „soha nem kell, hogy szürkének érezze magát. A szépség fellépés kérdése.” –vallotta Estée.

Új termékeket vezetett be. A fejlődő országok vásárlói az egyszerű kozmetikumokat szerették, első arctisztító krémének variációit. A gazdagabb országokban azonban igényesebb krémeket, arcvizeket, pakolásokat, balzsamokat kerestek, olyan magas áron, amely meggyőzte őket a termékek hatásosságáról. Néhány legsikeresebb termékvonalának kialakításában egy holland tudós, Arnold van Ameringen volt segítségére. E termékeket több, hangzatos nevű cégen keresztül dobták piacra - mint pl. a Clinique és a Prescriptives, vagy a kifejezetten férfiaknak szánt Aramis.

Ahogy nőtt a birodalma, végül mindent megvehetett, amihez csak kedve támadt. Osztotta a windsori hercegnő nézetét, amely szerint az ember soha nem lehet elég karcsú, vagy elég gazdag. Egyfajta büszkeséggel tekintett szerény iskolázottságára, és arra nevelte(egyébként drágán taníttatott) fiait, hogy a sikert nem diplomákkal, hanem dollárokkal kell mérni.

Szinte minden díjat és elismerést megkapott, amit üzletasszonyok ítélnek oda egymásnak. A legértékesebbnek azonban azt tartotta, amikor a Time magazin a 20. század legbefolyásosabb 20 embere között említette a nevét, és ezen a listán ő volt az egyedüli nő.
(Megjegyzés: olvasd át mégegyszer, hasonlítsd össze a Sunriderrel, ahol a kutatás kezdetektől fogva a „családban” van, kizárólag magunknak gyártunk és egyetlen néven, „Sunrider” forgalmazzuk termékeinket)

Egy dolgot ismerjünk el: Estée Lauder kiválóan menedzselte önmagát. Hogy is szól az önmenedzselés alapjelszava? „Nem az számít, hogy mit ismersz (know-what), az számít, hogy kit ismersz (know-who)!” Akik hatékonyan menedzselik magukat, tudják, hogy a személyes kapcsolatok építése, majd folyamatos ápolása, a „mutasd magad!”, „légy a kirakatban!”jelszavak követése mennyire fontos sikertényező. Fontosak a személyes kapcsolatok, hiszen a pápa sem önmagát választja. Mindemellett az is fontos, hogy hogyan vagyunk a kirakatban. Erre Bobnak van 9 ötlete, mert a vezetőnek is szüksége van motivációra. Heti 7 napon keresztül csak adunk és adunk. Saját elemeinket is fel kell valamikor tölteni. Vegyük sorra: legyen időd magadra, legyenek olyan barátaid is, akik nem az üzlettársak közül kerülnek ki, és találkozz velük rendszeresen, találj magadnak egy nagyszerű könyvet (ne egy jó könyvet!), hallgass klasszikus zenét, kapcsold ki egy napra a TV-t ( a benne lévő negatívumok lemerítik az energiáidat, ideges reakciókat váltanak ki, feltöltődés helyett), nevess, hallgass kazettákat, töltsd fel a lelked is, végül pedig legalább havonta egyszer legyél igazán kettesben azzal, akit szeretsz. Bob azt mondja, hogy lehet, hogy csak Dallasba, de elmennek Kay-el. Kikapcsolják a telefont és egymásra figyelnek. Legalább egy napig.
Fókuszban
A cellulit tipkus tavaszi téma, gondolná az ember, pedig ott van az 365 napon keresztül. Most mondhatnánk, hogy „Bezzeg az én időmben….”, de olyan 20 évvel ezelőtt tényleg nem hallottunk róla,- mint sok egyéb másról sem. Az ok abban keresendő, hogy nem volt mitől ott legyen. Ugyanis a kötőszövetekben nem voltak olyan nagy mennyiségben lerakódott méreganyagok, mint manapság. És miután narancs sem volt nap-mint-nap, kár lett volna narancsbőrnek hívni. Annakidején a terhességi csíkokról beszéltek. És persze csak a nők, mert a férfiak ezt is megúszták, mint ahogy a narancsbőrt is. A cellulit nem bőrprobléma, hanem rendszer probléma. Sokan keresnek csoda megoldásokat és hisznek is bennük. Nyirokmasszázs, oxigén masszázs, csak ne kelljen aktívan tenni a jóért. Csak odafekszünk és….felkelünk. Hogy közben pl. az oxigén masszázsnál mekkora értágulatok keletkeznek és azoknak mik lehetnek a következményei, azt kevesen gondolják át előre. Viszont gyorsan kellene megszabadulni tőle. Összeszedni mennyi idő volt? A lényeg, hogy - ahogy Dr Pfeifenróth Anikó elmondta- a savi hatású anyagok benne maradnak a kötőszöveti állományban. A savas pH pedig mindent lassít, fenntartja a meglévő állapotot. Savas pH-ja van pl. az édességeknek és a húsnak is. A nyálkás anyagok felszaporodnak. Lugosítani kell, tisztítani táplálékváltással, harmónikus étkezéssel úgy, hogy a szervezetnek ne legyen megterhelő. Ezért igyunk megfelelő mennyiségű Callit és Fortune Delight-ot, fogyasszunk NuPlust, amelyben teljesértékű fehérjék és komplex szénhidrátok vannak. Az Elektrosport és az Evergreen jelenősége megnő, hiszen szükségünk van kalciumra, magnéziumra stb. És értsük meg végre, hogy mozgás nélkül nem, vagy csak nagyon nehezen megy. Hogy legyen kedvünk mozogni, segít a torna előtt egy NuPlus és 5 SportCaps, közben a Fortune Delight-tal elkevert Elektrosport néhány csepp Suncare-rel. A kardio edzések jó kiegészítője az ActionCaps. Persze lehet, hogy nálad minden rendben, és fürdőruhában is úgy nézel ki, mint……….. És itt álljunk meg egy szóra. Hagyjunk fel az anorexiás és bulémiás modellekre hasonlítás vágyával. Legyünk egészségesek a magunk ideális formájával.
Mindennapi praktikák
Egyszerű és nagyszerű tipp az, hogy tegyünk az Oi-Lin Kéz-és Testápolóba akármelyik Fortune Delight-ból. Alaposan keverjük el benne, és kenjük az „érintett” testtájékra. A jobb eredmény érdekében a bekent felületet tekerjük körbe Folpack-kal, akár így is alhatunk. Mint tudjuk, a kívül-belül elve hatékonyan működik. Ezért igyunk is Fortune Delight-ot. Ugyanez érvényes a szépségápolásra is. Készíthetünk a Fortune Delight-ból pakolást is. Vagy nyissunk ki egy fiola Evergreent és 1/3-ából készítsünk néhány csepp Suncare-rel pakolást, amit az alaposan megtisztított arcra viszünk fel. Hagyjuk megszáradni és tőlünk függ, hogy letöröljük, vagy a Kandesn két mélyhidratálója közül, a számunkra kellemesből kenünk rá.
Eszközajánló
21 nap - Bob Goshen tavaszi tréningjének CD - változata. Vajon mi történik ennyi idő alatt, és főleg ezután. Megtudhatod, ha te is megcsinálod. Kitartásodnak önbecsülésed is hasznát látja. Amilyen gyakran csak tudod, végezd azt a munkát, amelyben jó vagy. Emelkedj ki azon a területen, ahol már elértél bizonyos eredményeket. Ha követed a siker receptjét, számíthatsz a „szakterületeden” megszerzett magabiztosságodra.
Eseménynaptár
Ehéten szerdán (holnap) 18.00 - 19.30 -ig Termékkarnevál lesz az Irodában.

Május 19-én, túl a ballagásokon, Gyors Indulás tréninget tartunk a már megszokott helyszínen. A programot időben letöltheted a honlapról.

GoGroup táborunk idén nyáron július 13 - 15 között Kaposvárra költözik. Mi már körülnéztünk ott. A helyszín gyönyörű, a körülmények és a környezet (úszómedence, teniszpálya, stb..) ideális a célhoz. Helyedet 5.000 Ft (vissza nem térítendő) előleg befizetésével biztosíthatod június 9 -ig a Direktori szponzorvonalon keresztül. Kérjük, hogy a határidőt tartsd be!! A tréning teljes költsége: 9.500 Ft. Ez magában foglalja a 2 éjszaka szállást saját parkolóval, a péntek esti táncmulatságot, 3 ebédet és 2 reggelit, valamint a tréning díját.

Következő üzleti telefonos konferencia időpontja: május 2, szerda. Kezdés: 18.25 órakkor.
Ha még nem ismered ezt az újdonságunkat, a részleteket ITT TALÁLOD!

További tréningek és csoporttalálkozók ITT!


Üdvözlettel a májusi viszontlátásig:

Addig is ... ne csak olvasd, csináld is!


Edina és Jóska


A hírlevélben megjelent írások helyességéért felelősséget nem vállalunk, s azok semmiben nem képviselik a Sunrider International, vagy a Sunrider Hungary Kft. üzlet vagy termékpolitikáját.
1125 Budapest, Trencséni u. 33/b - Telefon: (1) 35 57 548
A&B Professio Kft. © Minden jog fenntartva.
A weblap a WEB-SET rendszeren üzemel. Készítette a BIT-Hungary Kft.